Leta i den här bloggen

söndag 5 december 2010

Godnatt

Adam läste böcker för My hela helgen, det var bara han som fick göra det:).
Det är lite ledsamt att man inte ska få vakna till en pratande och sprallig unge imorgon! Saknar er redan... Som sagt, vi skulle bott på samma ställe! Då kunde vi passat My lite mer:). Snart är det jul och då ska vi träffas igen och ha kul!

Nu är det dags att sova, imorgon ska jag upp tidigt vill jag lova!
Klippa och färga kunderna mina, inte blir det någon resa till Kina.
Men på fredag åker jag till Holland med Johanna, och till måndag ska vi stanna.
Julhandla och mysa, jag älskar alla vackra stjärnor lysa.
Erton ska spela match som vi ska se, då vi hoppas på mål som kan ske.
Nu ska jag äntligen vila, och inte några naglar fila!
Godnatt, jag bugar och tar av min hatt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar