Leta i den här bloggen

onsdag 29 september 2010

Idol

Träningen gick jätte bra men det kändes i kroppen att jag tränade igår. Men det är bra för då vet man att det gör nytta=).

Sitter och äter middag samtidigt som jag tittar på idol och bloggar. Det är tur man är kvinna så man kan göra många saker samtidigt, hehe.
Fick slänga ihop vad jag hade i kylskåpet till middagen, så det fick bli kycklinggryta med pasta. Jag har även pizzasallad till som är en av mina favoriter. Det kan man nästan ha till allting tycker jag, dessutom är vitkålen nyttig!

Nu börjar det bli riktigt kyligt ute och tänk så fort det går.. Sommaren försvann så hastigt och jag längtar redan tillbaka=).







Pasta med kyckling

Jag och mammas vovve

Adam och jag på uteservering i Kristianstad


Lite härliga sommarbilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar