Leta i den här bloggen

onsdag 27 oktober 2010

Bokia

Vi passade på och shoppa lite på Bokia. Köpte Block, penslar och
akvarellfärg, så nu ska det målas!
En kalender för 2011 blev det också, har inte haft någon detta året
och det har jag saknat. Eftersom jag är väldigt glömsk, passar det
mig utmärkt! Kortspelet skip-bo fick även följa med hem! Det kan jag
rekommendera till er som inte spelat det, jättekul!

Snart väntar ett corepass som jag ska gå på:). Är lite trött men
det ska det nog bli ändring på. Tänkte springa efter passet idag men
jag har redan ångrat mig. Jag vet att det inte finns dåliga väder...
Men idag har jag inga bra kläder;).
Egentligen skulle vi ätit på restaurang ikväll. Ändrade planer, så
jag och Adam tar nog det på fredag istället. Det gör iofs ingenting,
vi har hur mycket mat som helst i kylskåpet som vi behöver äta upp:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar