Leta i den här bloggen

tisdag 12 oktober 2010

Label.M Dry Schampoo




Jag äter fil musli, macka och ägg. Jag måste äta mer ägg, det är ju som sagt bra protein..

Idag blir det jobb och sen åker jag till träningen för att köra combatpass=). Fotbollen missar jag ikväll men det gör mig ingenting för Adam ska på pokerkväll så jag får hitta på något annat roligt!

Imorgon är jag ledig och då ska vi antagligen åka tåg ner till Malmö och gå på stan!

Vill tipsa om en jättebra produkt som jag anväder mycket!
Jag själv använder det då man inte vill duscha håret för ofta, fungerar även mycket bra till luggar som lätt blir feta! Håret ser ut som om det är nytvättat igen!

Label.m torrschampo löser upp fett, olja och tar bort produktrester. Label.m torrschampo fungerar även utmärkt om du bara vill ha en matt, lätt textur i håret med en elegant sammetsfinish.Tidsparande och enkel att använda.




Label.m Dry Shampoo 200 ml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar