Leta i den här bloggen

lördag 23 oktober 2010

Förberedelser

Vi grejar och förbereder här hemma inför minikalset imorgon kl.13.00. Ganska tidigt på dagen så vi passar på att fixa det mesta idag. Tyvärr kommer inte Adam vara med på träffen för dom spelar borta mot Kalmar, typiskt! Men Adam har hjälpt mig hela dagen här och det är jag glad för=).

Vi hade tänkt att äta lite middag snart.. Det blir att vi hämtar mat, för jag har lagat och bakat hela eftermiddagen. Orkar inte stöka ner mer i köket och vi har ju ingen diskmaskin heller, så drygt att diska för hand.
Antar att vi tillbringar resten av kvällen i soffan och sätter på en av våra filmer som vi hyrde häromdagen..


För snart är det min födelsedag!!!!=). Min "frukost" på sängen för två år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar