Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

Typiskt mig

Jag ska berätta något som är så typiskt mig!
 Förra veckan kom jag till salongen på morgonen när alla satt i vårt arbetsrum. Emma som äger salongen frågar mig om jag inte vill ha min kavaj som jag glömt sedan en vecka tillbaka, för annars kanske det är någon annan som tycker den är fin och tar den. Och jag sa "den är inte min, en sådan har inte jag". Emma förklarade när jag hade haft den på mig och vad jag hade till, men jag förstod fortfarande inte att det var min kavaj. Efter tag när jag funderat så slog det mig att jag hade ju köpt den när jag var med Adam i Nova Lund för någon vecka, så det var bara och erkänna för mig själv hur glömsk och förvirrad jag är....

Lika förvirrad som jag ser ut här, är jag i verkligheten haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar