Leta i den här bloggen

onsdag 10 november 2010

Bil

För tillfället har vi ingen bil hemma, vilket är jättejobbigt. Sidorutan bak har gått sönder så vi har lämnat in den på lagning. Jag vill inte ens veta hur mycket pengar som är lagda på bilen detta året.. Vi ska skaffa en ny bil, snart hoppas jag! Gud, så handikappad man är utan bil när man är van vid att alltid ha det...


Jag och Adam har hunnit äta frukost, jag bakade goda bullar=). Vi har spelat kort och städat lägenheten lite. Ringt vårdcentralen också.. Har fortfarande ont i handleden sen jag var ute och sprang för två månader sedan. Trodde att det skulle gå över, men det verkar inte ge sig. Inte så det gör ont hela tiden, men när jag vrider handen och tar på kulan som sitter på handleden så gör det ont. Blä...

Ikväll ska jag och Adam till simhallen för att simma några längder. Sedan lite bubbel och bastu på det, hur mysigt som helst=).



Tänk om det var denna pool vi skulle simma i... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar