Leta i den här bloggen

måndag 29 november 2010

Ledig

Idag är jag ledig och ska jobba på onsdag istället. Tänkte faktiskt ta mig ut på eget äventyr idag, haha. Ska ta bussen in till Kstad för att träna en stund på Friskis=). Är inte så lätt att springa i denna snöblåst som vi har här i Blekinge. Kanske en runda i stadens butiker och sedan ett stopp vid eko. Vi får väl se hur det slutar...

Efter julskyltningen igår åkte jag och Adam hem till Ricard, (Adams farbror) som precis fått en liten flicka, Alizia. Hon var så söt!!! Efter besöket körde vi raka vägen till Ica, så att vi skulle hinna innan det stängde för att handla ingredienser till Tacos. Medan vi förtärde den goda maten, tittade vi på Beck som gick på tv.4.

Igår handlade jag även den andra boken som Karin Alvtegen gjort, Saknad. Första boken var riktigt bra så jag var bara tvungen att ha den andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar