Leta i den här bloggen

söndag 21 november 2010

White Room

Usch! Var inte hemma förrän kvart i fem imorse och jag vaknade innan
kl. 10, så jag antar att det blir mycket sovande på tåget idag.

Igår började dagen med en mycket bra och inspirerande klipp och färg
kurs. Vi frisörer behöver lite uppdatering då och då, så att vi
kan vara lite extra peppade nästa gång vi går till jobbet!
Kl.21 var bord bokat på hotellet, vi åt en grym måltid bestående av
tapas. Det kändes lyxigt att vi fick sitta vid ett jätte stort runt
bord, då man såg alla perfekt! I framtiden skulle jag kunna tänka
mig ett sådant, dock tar det lite plats så det krävs en del yta för
att det ska passa in:).

Halv två stack vi ut på krogen och det finns ju en hel del
uteställen att välja mellan! Men kontakter som vissa har på salongen
kunde vi gå rakt in på fem ställen utan att betala! Det kändes
gött när vi från lilla staden kunde gå v.i.p medan de andra fick
stå i sjukt lång kö! ;). Om inget annat så avslutade vi kvällen
på white Room som var enligt mig inget speciellt, men vad vet jag..
Någon vi stötte på var tjejen från lyxfällan, jag höll på att
dö av skratt när jag såg henne. Ni som inte har sett det avsnittet
måste kolla, haha!
Fanny hade dagen innan gått fram till en långhårig typ, dragit han
lite smått i håret och sagt; "du har ju lika långt hår som E-type".
Det jobbiga var bara när han vände sig om, så visar det sig att det
varit han! Hahahaha, jag dog av skratt!

Det jag vill komma till är att det har varit en mycket rolig tripp med
alla myran tjejerna!!! Nu ska vi strax äta frukost och sedan ut på
stan en runda, då vårt tåg inte går förrän senare.
Och.... Så klippte jag även lugg när vi var på kursen, ni ska få
se bild sen! En kul grej nu till vintern, så fint när man har mössa
på sig! Det är ju bara "hår" som jag brukar säga;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar