Leta i den här bloggen

onsdag 24 november 2010

Visning

Idag har vi varit på ytterligare en lägenhetsvisning! En tvåa på Östermalm och även den var fin... Vi vet inte hur vi ska göra, vilken vi ska lägga bud på. Det jobbiga är det där med budgivningen, det kan ju gå upp hur mycket som helst. Men mäklaren ska ringa imorgon så då får vi se hur det ligger till, om det är något bud lagt =).

Jag och Adam har varit duktiga hela dagen, tvättat, städat, julpyntat och lagat mat. Nu sitter vi framför tvn och är trötta. Jobb för mig imorgon och Adam får fortsätta tvätta;). Han har såkallad semester nu när de har träningsupehåll.


Här kommer lite bilder från Stockholmsresan..

'
Jag innan avfärd

På tåget
Emma och Sara

Middag på fredagen
Emma och Amanda
Färgkurs i Goldwells studio

Modell
Modell
Modell

Middag lördag
Fanny och Amanda

Jag kom hem med en lugg efter kursen=)
Jag och Rebban

Emma och Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar