Leta i den här bloggen

lördag 27 november 2010

Dålig uppdatering

Idag har jag jobbat till halv fyra. Jag och Adam har lagat god middag ihop, tittat på film och lägenheter=). Imorgon ska vi ringa mäklaren igen och se vad som händer. Jag antar att det inte är någon som lagt bud än, så kanske vi blir dom första. Det har kommit upp en till lägenhet på östermalm som man dock måste renovera helt. Vi ska kolla på den nästa vecka, så får vi se hur mycket det är att göra på den.

Imorgon ska vi även ta oss in till Kstad med Adams föräldrar för att gå på julskyltningen. Kanske vi kan hitta lite julklappar=). Nästa helg, eller snarare på torsdagen efter jobbet åker jag och Adam upp till min syster i Göteborg. Då ska jag och Adam få passa Mysan hela fredagen då Frida och Matiias jobbar. Därefter ska vi gå och titta på idol! 

Nu är det snart dags för sängen, min kropp är helt slut! Godnatt!!!

Nu har vi jul, här i vårt hus...=)


1 kommentar: