Leta i den här bloggen

onsdag 17 november 2010

Underbara Onsdag

Jag är glad och pigg, kanske lite extra glad idag! Senare i veckan eller till nästa vecka kanske jag kan berätta om en liten hemlighet.=)

Om några timmar ska jag på ansiktsbehandling i Kristianstad, därefter ska jag och Adam gå en runda på stan. Kanske hitta någon fin julklapp eller så, jag älskar att handla till andra=). 

Ikväll är det världspremiär på Harry Potter, vi kommer att vara där... dock är nog Adam mer intresserad. Jag glömmer alltid vad som hänt i de senaste filmerna, så jag får sitta och fråga hela tiden om vad som hänt..haha! Det är inte så lätt när man har ett minne som en guldfisk;)

Just nu äter jag frukost, fick bli gröt och topping bestående av linfrö, solroskärnor, kanel och mjölk. Ett maffigt ägg som jag kokat ska också ner!=)

Snart ska jag få träffa denna underbara unge!!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar